Eindelijk toch nog op tijd klaar, hoop ik!!!!!!
Ik heb alle 23 dingen afgelopen tijd de revue laten passeren. Vond niet alles interessant, maar de volgende dingen wel: weblog maken ( ik zou er wat meer tijd voor willen gebruiken!!!), flickr en online plaatjes bewerken, delicious, youtube, library thing, aquabrowser en my discovery en bibliotheek2.0.Andere dingen is leuk om gezien te hebben, maar ik heb er minder mee.
23 dingen heeft me in iedere geval een bredere kijk gegeven op wat mogelijk is met web 2.0. 'De wereld is ontzettend groot geworden. Het geeft me een beeld van waar mensen over de hele wereld mee bezig zijn. Het was voor mij een verrijking en hoop toch nog meer tijd te vindene om allerlei dingen uit te diepen.
Hoeraaaaaaaaa!!!!


